Regulamin sklepu internetowego SmartCommerce
1. Postanowienia ogólne
1.1. Sklep internetowy SmartCommerce (zwany dalej „Sklepem”) jest prowadzony przez firmę SMARTCOMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 9161408805, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem: 0001161676.
1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, sprzedaży kluczy do gier komputerowych, subskrypcji w postaci kodów dostępu oraz innych produktów cyfrowych, a także prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.
1.3. Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie produktów cyfrowych, które są dostarczane drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta.
1.4. Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Definicje
2.1. Sklep – platforma internetowa, na której Sprzedawca oferuje do sprzedaży klucze do gier komputerowych, subskrypcje w postaci kodów dostępu oraz inne produkty cyfrowe.
2.2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18. rok życia, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zawiera umowę zakupu w Sklepie.
2.3. Sprzedawca – właściciel Sklepu, firma oferująca produkty do sprzedaży.
2.4. Produkt – klucz do gry komputerowej, subskrypcja w postaci kodu dostępu lub inny produkt cyfrowy oferowany przez Sklep.
2.5. Zamówienie – oferta zakupu Produktów złożona przez Klienta w Sklepie.
2.6. Kod – unikalny numer służący do aktywacji gry, subskrypcji lub innego produktu cyfrowego.
3. Produkty i ceny
3.1. Sklep oferuje do sprzedaży klucze do gier komputerowych, subskrypcje w postaci kodów dostępu oraz inne produkty cyfrowe.
3.2. Ceny Produktów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT, chyba że zaznaczone inaczej.
3.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów w dowolnym momencie, jednak zmiana ta nie dotyczy zamówień, które zostały już złożone i opłacone przez Klienta.
3.4. Produkty dostępne w Sklepie są dostępne do wyczerpania zapasów.
4. Złożenie zamówienia
4.1. Klient składa zamówienie poprzez wybór Produktu w Sklepie, dodanie go do koszyka i przejście do procesu zakupu.
4.2. W trakcie składania zamówienia Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych danych, w tym adresu e-mail oraz wybrania metody płatności.
4.3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.
4.4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, jeżeli podane dane Klienta są nieprawdziwe lub występują jakiekolwiek wątpliwości dotyczące płatności.
5. Płatności
5.1. Płatność za zamówione Produkty może być dokonana poprzez przelew bankowy, płatności online lub inne dostępne metody wskazane przez Sklep.
5.2. W przypadku wyboru płatności online, zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu płatności.
5.3. W przypadku braku płatności w ustalonym terminie (np. 7 dni roboczych od złożenia zamówienia), Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
6. Realizacja zamówienia
6.1. Realizacja zamówienia polega na dostarczeniu Klientowi kodu dostępu do zakupionych gier lub subskrypcji.
6.2. Kod jest wysyłany na podany przez Klienta adres e-mail w ciągu kilku minut od zaksięgowania płatności.
6.3. W przypadku problemów z realizacją zamówienia, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu rozwiązania sprawy.
6.4. Czas oczekiwania na dostarczenie kodu jest natychmiastowy, ponieważ system automatycznie wysyła kod na e-mail Klienta.
7. Prawo odstąpienia od umowy
7.1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, Klient traci prawo do odstąpienia od umowy o dostarczenie treści cyfrowych niemających postaci fizycznej (np. kodów aktywacyjnych), jeżeli wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia i został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
7.2. Zwroty są możliwe tylko w przypadku wadliwych produktów lub problemów technicznych, które uniemożliwiają aktywację kodu.
8. Odmowa przyjęcia zwrotów
8.1. Sklep nie przyjmuje zwrotów niewykorzystanych kodów, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem.
8.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z aktywacji kodów na platformach zewnętrznych (np. Steam, Xbox, PlayStation).
9. Odpowiedzialność i reklamacje
9.1. Sklep odpowiada za zgodność Produktów z umową, jednak nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub problemy techniczne wynikające z działania zewnętrznych platform (np. Xbox, PlayStation, Steam).
9.2. Reklamacje dotyczące Produktów mogą być zgłaszane do Sklepu za pomocą formularza kontaktowego lub e-mail.
9.3. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni roboczych od jej zgłoszenia.
10. Ochrona danych osobowych
10.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
10.2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu realizacji zamówień, a także w celach marketingowych, jeśli Klient wyrazi na to zgodę.
10.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz do ich poprawiania lub usunięcia.
11. Postanowienia końcowe
11.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu i będą miały zastosowanie do zamówień złożonych po dacie ich publikacji.
11.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym ustawa o prawach konsumenta oraz kodeks cywilny.
11.3. Ewentualne spory wynikające z korzystania ze Sklepu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.